Be yourself:)
Dashboard | +Follow

BLOG - GIRL - LINKS - YOU


Kisah Manusia lah katanya
Wednesday 20 June 2012

598738_480531158628469_680310675_n_large 

dia musuh saya .dia suka ambil kesempatan . hari tu , dia ambil mop dekat tandas sekolah  then air air yang kotor terjirus kat kasut saya.....huaahhhhhhh sedihnya entahlah kira dari hari isnin sampai harini hari khamis
dah 3 kasut saya guna kasut pertama>pada hari kedua saya pakai saya tersalah kasut bila nak ambil surat lawat ke Kidzania at Curve tu di bilik kaunseling . Hari ketiga , saya guna kasut tali ,tali dia panjang tu lah masalah nya tali saya naik basikal then kasut saya punya tali panjang so tali tui tersimpul di tempat pengayuh saya jatuh basikal then i insaf  , tak nak dah pakai kasut tu .Hari khamis>saya guna kasut tali kesayangan saya
saya sayang dia sebab tali dia pendek dan kasut dia comel je . and kasut  tu lah yang basah soo sad actuaallly banyak lagi cite tapi lain kali lah saya cerita




DISCLAIMER


Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


simple statistics
Best Movie Rentals


TAG ME

PAST POST

My Memorial year 4 at SKTTDI JAYA
Tutorial Scrollbar Kawaii gi blog
super spontan

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house