Be yourself:)
Dashboard | +Follow

BLOG - GIRL - LINKS - YOU


Jealous+ing my friend
Saturday 14 July 2012

Aaaahhhh saya tengah jeles dengan budak aatas ni 
Sebab.....
DIA DAPAT JADI ADIK ANGKAT KAK AISYAH
yang comel +cantik+cute+natural+lawa+baik
and banyak lagi lah

and ....kalau saya jumpa dia saya nak bunuh guna parang ni 
Hahhh ingat aku tak berani
Tengok lah esok...

Eh japp japp 
Korang nak tengok tak gambar kak aisyah 
Tu
NAK!!!
Kalau macam tu saya dengan ikhlas nak bagi gambar tu





Ha.... cun kan..
kalau aku jadii lelaki 
dah comfirm aku suka dia
Sapa yang lepaskan dia macam abang aku
tu...memang bodoh
Err geramm aku 
The, abang aku couple dengan budak hodoh 

Nama dia....nur ainna najwa 
k, takyah nak besarkan nama dia sebab dia tak penting
Nak tak tengok muka dia!!!
TAKNAK!!!
tak apa la mungkin ada sesetengah nak tengok so 
bagi lah okay...
Hishh susah betul nak cari gambar dia yang cantik sikit sebab semua buruk


Ha...ni gambar dia baru ambil dari fb dia
and description gambar tu kan..dia tulis

VIP guest to the wedding :P
Saya sorang je yang jalan kat red carpet tuuu :P 
Wedding Garden ♥

Errrr gedik siottt....
Sabor je lah dengan minah ni
 okay lagi satu gambar dia ...

and nak tengok tak gambar abang aku..
japp kay


Ha... ni dia...
Korang tau tak dia ni panggil aku nenek 
Ishh geramm
Tapi dalam hati dia baik
Ehh lagi satu perkara ..
Penting nih ..GAMBAR TU SAYA YANG TANGKAP
haaa cantik kan 
jap ada lagi 


Ha.....korang mesti nampak kan ada tambi kat atas kepala abang saya....
Eh awak india kah awak india
Ishh saya islam lah
Tu tanda lahir abang saya


Japp antara Kak Aisyah dengan ainna tuu
sapa lebih cantik









DISCLAIMER


Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


simple statistics
Best Movie Rentals


TAG ME