Be yourself:)
Dashboard | +Follow

BLOG - GIRL - LINKS - YOU


KEJOHANAN SUKAN
Sunday 15 July 2012


Gambar apa tu...^

tu ada gambar baju sukan sekolah saya yang tersayang 
iaitu SK TTDI JAYA and Yeay rumah kuning menang
Alhamdulillah rumah kuning menang untuk tiga kali berturut turut

Budak rumah Kuning banyak yang hebat hebat 
Ececeh...berlagak pulak  budak nih...
Ramai budak atlet <---betul ke ejaan tuh
Okay  sambung.. Ramai budak atlet dekat rumah kuning(berlagak lagi duh~~~)

Ha...what sapa second japp ..aku nak bagi kedudukan

1 .Kuning 
2 .Biru
3 .Hijau
4 .Merah...

Tapi kawan kawan saya yang dekat rumah biru happy sebab .....
FLASH BACK....
2 minggu sebelum sukan
Saya: Korang... kita deal nak ..
My friends:deal apa
saya:okay macam ni ..kalau sukan nanti rumah kuning menang aku BELANJA korang tapi kalau 
Rumah biru menang Korang kena belanja aku sorang amacam ..
My friends:Okey deal 

Okey begitulah awan nano awan nano
Eh apa aku merepek ni
Okey okey bergitulah cerita dia
So...nanti aku kena belanja diorang tapi dah nak dekat puasa ni
Masa raya lah eh korang.,....

Kay dah lah tu 
wassalam





DISCLAIMER


Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


simple statistics
Best Movie Rentals


TAG ME